Lunsjboks-uke!

Jeg har et mål denne uka! Og forhåpentligvis kan det ende opp som en god vane. Jeg har gått til anskaffelse av en ganske kul lunsjboks fra Sistema, og gleder meg til å bruke den. Så, i håp om at jeg faktisk husker å bruke den, skal jeg bruke den hver dag denne uka og poste den her, og så sjekke trøkket når uka er omme.

Den har fem rom, men den lilla skilleren i midten kan taes ut sånn at det blir et stort rom istedefor to. Den lille skilleren er flyttbar også, så du kan justere den til det du trenger den til.
I de to små rommene med lokk (til venstre) har jeg idag agurk i den ene og annanas i den andre. I midten har jeg babyleaf-salat på den ene siden, og rester fra igår på den andre.
I den koppen med lilla lokk er det Biola og i den lille med grønt lokk er det havregryn og oppkutta mandler (som er ristet kjapt i stekepanne med litt honning).

 

 

God mandag 😀

Leave a Reply

