Mandagslunsjen

Den beste måten (for min del) er å ordne morgendagens lunsj/niste kvelden før. Det hjelper ikke hvor lettvint det er; hvis jeg ikke har ordna det på forhånd så kan du takke f*en (unnskyld uttrykket) på at jeg glemmer av hele greia.

Jeg gjør unna ukeshandlinga på mandager, og det betyr at jeg må være litt kreativ når det gjelder lunsj til mandagen (med mindre jeg har vært smart).

Lunsjen idag besto av:
salatrester
hjemmelagd betesalat
nøtter

Betesalaten er superenkel!

3 gule beter
2 rødbeter
1 ts honning
Creme fraiche
Yoghurt naturell

Jeg hadde noen gule beter og et par rødbeter. Disse kokte jeg i ca 1 time med skallet på. Skrelte dem når de var ferdige, kutta i passende biter og blandet de sammenimg_2398 med ca 1 ss creme fraiche, litt honning og 1-2 ss yoghurt naturell.

Kunne vært verre, men satser på en litt bedre planlagt lunsj i morgen :p

Leave a Reply

