Tirsdag 25. oktober 2016

Opp og hopp! Eller, sånn var det hvertfall i morres når jeg sto opp 05:30. Nå er klokka 19:30 og jeg sitter ganske langt nedi godstolen mens jeg smågjesper. Blir nok ikke veldig seint ikveld, kjenner jeg.

 

ord251016

 

Dagens frokost

frokost251016

 

Jadda, ble faktisk frokost idag!
Salat med tunfisk og tomat. Nothing fancy, men funka fint 🙂

Og kaffe.

 

 

 

 

 

 

 

Dagens middag

middag251016

 

Dag 2 av “Helena spiser hva hun”, og idag var det havregrøt med sukker, kanel og hakka rista mandler 🙂 Jeg vet at hvitt sukker er fy-fy, og jeg har prøvd med honning på havregrøt før, men jeg syns liksom ikke at det blir helt bra nok. Så en av de sjeldne gangene jeg bruker sukker er det på havregrøt.
Frukt-teen AquaRose fra Kusmi passet veldig godt til!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

