Torsdag 20. oktober 2016

Åsså så trøtt!! Greit nok at energien generelt sett sjeldent er på topp når vi har kommet så langt som til torsdag, men det får da være måte på! Det er ganske mye å gjøre på jobb, men jeg tror allikevel at jeg vil skylde på været.

ord201016

 

Dagens frukost

frokost201016

Egg! Egg er digg!
Kjapt og gæli;
Lag deg en kopp kaffe
Kutt litt løk
Del opp 3-4 sopp
Skvis/kutt litt hvitløk
—>  stek i stekepanne

Knekk to egg i en liten bolle elno, og visp sammen -> hell over grønnsakene i stekepanna. Rør litt rundt og la det steke til du er fornøyd.

Jeg raspet litt parmesan over og spiste med tomat.

 

 

Dagens middag

Nevnte jeg at jeg er trøtt?
Selv om det ofte tar kort tid å lage god og sunn mat, så kan det være utrolig fristende med snarveier. Og det ble det idag gitt.

middag201016                Men det var godt da!

Må være lov å være med litt snarveier innimellom, ikke sant?

.

Tid for kveldsmat!

kvelds201016

Stekte flere rundstykker enn nødvendig til middag, så da tar vi rundstykker til kvelds også. Røkt laks med salt&pepper, og en med dill.

Jeg hadde tenkt å koke egg til også, men det hadde blitt for mettende etter ganske så mye sodd til middag.

Leave a Reply

