Fredag 14. oktober 2016

Kjære dagbo.. neida!

Det hører litt til forhistorien til denne bloggen at det i utgangspunktet startet som et nyhetsbrev. Sånn god gammaldags greie som vi holdt på med på nitti-tallet.
Men etter mye trygling og utpressing fra to av leserne så går jeg over fra god gammaldags epost til blogg.

Vi starter, som alltid, med dagens ord;

img_2018

 

 

Dagens frokost!

Generelt sett alltid litt dårlig tid på morran, men fikk til to små lomper med Snøfrisk, spinat, kokt skinke og litt vårløk + salt&pepper.

img_2014

Det ser kanskje litt jålete ut med skinka sånn, men jeg syns det smaker bedre. Jeg “bretter” skinkeskivene sammen før jeg kutter dem. Så er det bare å rulle og spise. Jeg syns vanlig Snøfrisk kanskje blir litt smakløs, så neste gang blir det heller en urteost/smøreost med litt mer krutt i.

Med frokost kommer også kaffe. Det er viktig for hu her hvertfall!  Kaffen forsvant raskt, men det gjorde tiden også. Så ene lompa ble spist på jobb :p

 

 

 

 

img_2016

Dagens mellommåltid

Idag skulle vi på visning kl 13, og for å rekke alt på jobb ble det dårlig med lunsj. Innen jeg kom hjem (før visning) var jeg forståelig nok ganske sulten, og løsningen? Rester! Rester i kjøleskapet er genialt. Jeg hadde igjen litt ris fra gårsdagens middag, og en tomat. Slengte det oppi stekepanna med litt olje, salt og pepper + en dæsj soyasaus = kjappmat! Kjapt å lage, kjapt å spise. Ble faktisk ikke så gæli heller, smakte bedre enn jeg forventet.

 

 

 

Dagens middag…

img_2017

*Kremt*
Altså. Dette er jo ikke hjemmelagd. Dessverre. Jeg kan forsåvidt lage det selv, men jeg trenger mer trening. For å si det sånn. Så da ble det en liten tur bort på hjørnet da.

😀

Er lov innimellom.

 

Burde jeg ta det ille opp at jeg fikk med to sett spisepinner?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 thoughts on “Fredag 14. oktober 2016

Leave a Reply

